جایزه ی ویژه ی کنفرانس ملی مدیریت نوآوری به زئوس تعلق گرفت

مدیر سایت

مرکز تخصصی طراحی وب زئوس موفق به دریافت جایزه ی ویژه ی کنفرانس ملی مدیریت نوآوری در حوزه ی فناوری اطلاعات و ارتباطات شد...

کنفرانس ملی مدیریت نوآوری در کسب و کار با حمایت  مرکز تخصصی طراحی وب سایت زئوس و هماهنگی شرکت همایش آفرینان تیرازیس در تاریخ ۷ بهمن ۱۳۹۴ در شیراز برگزار گردید.

در این کنفرانس یک روزه اساتید مطرح کشور در حوزه ی مدیریت نوآوری و خلاقیت در کسب و کار، همچون پروفسور بیژن خرم،دکتر محمد نمازی و دکتر هادی موذن جامی به ایراد سخنرانی پیرامون مباحث جدید مدیریتی پرداختند.محورهای کنفرانس بصورت خلاصه بدین شرح بود:

1 - نوآوري در كارآفريني

2 - نوآوري در فروش و بازاريابي

3 - نوآوري در برنامه ريزي استراتژي

4 - نوآوري در منابع انساني

5 - نوآوري در تفكر استراتژيك

6 - نوآوري در مديريت مالي

7 - نوآوري در برند سازي

8 - نوآوري در شرايط پسا تحريم 

 

در حاشیه ی برگزاری این کنفرانس نمایشگاهی برای معرفی و عرضه ی محصولات شرکتهای نو آور نیز برپا بود که مرکز تخصصی طراحی وب زئوس به عنوان شرکت نوآور و استراتژیست در حوزه ی فناوری اطلاعات در این نمایشگاه شرکت کرد.که با استقبال بازدیدکنندگان از نمایشگاه همراه بود.

 

 

 

 

در این کنفرانس از کارآفرینان نمونه در حوزه های مختلف فعالیتی تقدیر و تشکر ویژه به عمل آمد که در همین راستا جناب مهندس مرتضی امینی مقدم به عنوان کارآفرین  نوآور و استراتژیست در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات برنده ی جایزه ی ویژه این کنفرانس شناخته شدند. 

 

 

        

 

دیدگاه شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید مدیر سایت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.