راهنمای انتخاب بهترین هاست وردپرس که باید بدانید

یگانه امیری نژاد

انتخاب هاست وردپرس به شما کمک می‌کند عملکرد سایت خود را بهینه کنید و به علت داشتن هاست پرسرعت وردپرس در موتورهای جستجو همیشه اول باشید!

بهترین هاست وردپرس

آشنایی با راهنمای انتخاب هاست وردپرس به شما کمک می‌کند بهترین انتخاب را در خرید هاست هنگام سفارش طراحی سایت با وردپرس داشته باشید و از سرعت بالای آن لذت ببرید. خرید هاست مناسب مانند خرید لپ تاپ نیازمند اطلاعات کامل و جامع است تا بهترین بازدهی را برای شما داشته باشد. امروزه با توجه به گسترش کسب و کارهای آنلاین طراحی فروشگاه اینترنتی و یا دیگر کسب و کارها رشد چشم‌گیری داشته و در کنار طراحی زیبا، سئو سایت حرفه‌ای نیازمند هاست پرسرعت وردپرس دارید تا بتوانید از رقبا متمایز شوید و بهترین باقی بمانید!

همان‌طور که می‌دانید بعد از طراحی سایت باید فضایی داشته باشید تا بتوانید اطلاعات سایت را روی آن بارگذاری کنید پس باید به سراغ بهترین هاست وردپرس بروید تا سرویس میزبانی پرسرعت با کیفیت را تجربه کنید. با استفاده از میزبانی هاست وردپرس پرسرعت می‌توانید با بهترین سرعت اطلاعات مورد نظر خود را روی سایتتان بارگذاری کنید و تا حد امکان هک نشوید! پس برای داشتن سایتی پرسرعت و با امنیت بالا به راهنمای خرید هاست توجه ویژه داشته باشید.

 

راهنمای انتخاب هاست وردپرس

 

آشنایی با ویژگی بهترین هاست وردپرس

بهترین هاست وردپرس نوعی میزبانی وب است که برای اجرای سایت‌هایی که از سیستم مدیریت محتوا یا CMS استفاده می‌کنند بهینه‌سازی شده می‌شود. هاست وردپرس مزایای زیادی دارد که می‌تواند عملکرد، سرعت، امنیت و قابل اعتماد بودن سایت شما را افزایش دهد. با انتخاب بهترین هاست  WordPressمی‌توانید شاهد عملکردی بی‌نظیر در تمامی صفحات وبسایتتان باشید و از سایت بیشترین بهره را ببرید. در ادامه شما را با ویژگی بهترین هاست وردپرس بیشتر آشنا خواهیم کرد تا با بهره‌گیری از راهنمای انتخاب هاست وردپرس انتخابی عالی را داشته باشید.

 

پهنای باند مناسب

پهنای باند مناسب از مهم‌ترین ویژگی بهترین هاست وردپرس است که باید به آن نگرش ویژه داشته باشید. پهنای باند به این معنی است که به صورت همزمان چند کاربر اینترنتی می‌توانند از سایت شما بازدید کنند به همین دلیل یک نیاز ضروری برای سایت فروشگاهی و دیگر سایت‌ها محسوب می‌شود. پس برای اینکه سایت شما در کم‌ترین زمان ممکن بتواند در دسترس کاربران شما قرار گیرد پس باید هاست پرسرعت وردپرس با امکان پهنای باند زیاد را خریداری کنید. همچنین باید به ترافیک سایت نیز توجه ویژه داشته باشید و متناسب با آن هاست مناسب خود را انتخاب کنید.

 

بهره‌مندی از سرعت بالا

از دیگر ویژگی بهترین هاست برای وردپرس سرعت بالای آن می‌باشد که بر عملکرد مثبت سایت و رشد آن تاثیر زیادی خواهد گذاشت. زمانی که کاربر وارد سایت شما شود و سایت شما به کندی برای آن بالا بیاید Bounce rate یا نرخ پرش سایت شما افزایش پیدا کرده و در سئو سایت نیز تاثیر منفی خواهد گذاشت. متاسفانه سرعت پایین باعث نارضایتی کاربران شده و باعث می‌شود در موتورهای جستجو افت رتبه پیدا کنید. پس انتخاب صحیح هاست پرسرعت وردپرس عملکرد سایت شما را به شکل قابل توجهی بالا خواهد برد.

 

داشتن امنیت قابل قبول

داشتن امنیت از مهم‌ترین راهنمای انتخاب هاست وردپرس است که مانند دیوار دفاعی مستحکم در برابر هک شدن و حملات سایبری از سایت شما محافظت خواهد کرد؛ به همین دلیل باید از میزبانی وب استفاده کنید که از لحاظ پروتکل امنیتی در بهترین حالت ممکن بوده و مواردی مثل موارد زیر را داشته باشد:

  • دارا بودن توانایی در شناسایی و حذف بدافزارها
  • بهره‌مندی از قوانین برنامه فایروال برای حفاظت سایت در برابر حملات
  • گواهینامه SSL برای رمزگذاری و تامین امنیت بیشتر

 

پشتیبانی و بک‌آپ گیری

بهترین هاست وردپرس با پشتیبانی 24 ساعته در 7 روز هفته در مواقع ضروری می‌تواند به شما خدمات مورد نیاز را ارائه دهد پس باید تیمی قابل اعتماد، قوی و ماهر در صورت بروز مشکلات فنی در کنارتان باشد. هنگام انتخاب هاست مناسب به این نکته توجه داشته باشید که برخی از انواع هاست ممکن است در هنگام استفاده از افزونه و قالب‌های وردپرس دچار محدودیت‌هایی باشند به همین دلیل باید هاستی را انتخاب کنید که امکان استفاده از قالب و افزونه‌های مختلف را برای شما مهیا کند.

امکان بکاپ‌گیری مداوم با قابلیت تنظیم نیز یکی دیگر از ویژگی بهترین هاست وردپرس است که به شما کمک می‌کند تا اطلاعات خود را در صورت نیاز بازیابی کنید.

 

نزدیک به 100 بودن UpTime هاست

از دیگر ویژگی‌های مهم هاست وردپرس آپتایم است که هنگام راهنمای انتخاب هاست وردپرس باید به آن دقت کنید. زمانی که سایت شما فعال بوده و همه چیز در سرجای خود قرار دارد اصطلاحا می‌گوییم که سایت Up است اما زمانی که سایت به دلایل مختلف از دسترس خارج شد به آن Down می‌گوییم. آپتایم هاست هرچه به 100 نزدیک‌تر باشد برای شما بهتر خواهد بود چون در این حالت سایت پایدار تر بوده و در صورت قطعی می‌تواند به وسیله نسخه پشتیبان محتوای سایت شما را به کاربران نشان دهد.

 

بهترین هاست برای وردپرس

 

راهنمای جامع خرید هاست برای وردپرس

شاید از خود بپرسید چه نوع هاستی انتخاب کنیم تا بهترین بازدهی را برای سایتمان داشته باشد؟ ما در راهنمای خرید هاست برای وردپرس به شما نکات مهم هاست وردپرس را معرفی خواهیم کرد تا با کمک آن هاست پرسرعت وردپرس را خریداری کرده و از مزایای فراوان آن بهره‌مند شوید.

 

دقت به میزان فضای ذخیره سازی و رم هاست

یکی از مهم‌ترین موارد راهنما برای خرید هاست مناسب میزان ظرفیت رم است. هرچه قدر ظرفیت و فضای ذخیره سازی بیشتر باشد سرعت سایت نیز بالاتر خواهد رفت. در سایت اطلاعات زیادی در سرور وب توسط دیتاسنتر ذخیره می‌شود به همین دلیل میزبان وردپرس باید فضایی کافی برای ذخیره‌سازی را در اختیار کاربران قرار دهد.

 

استفاده از هاست لینوکس

از بهترین هاست برای وردپرس، هاست لینوکس نوعی سیستم عامل برای میزبانی هاست است که بیشترین سازگاری را با سایت شما دارد. به علت اینکه سیستم مدیریت محتوا وردپرس به زبان PHP نوشته شده پس با سیستم عامل لینوکس تطابق بیشتری دارد و با سرعت بیشتر کارهای شما پیش خواهد رفت.

 

برخورداری از ذخیره اطلاعات توسط Raid

یکی از مهم‌ترین راهنمای خرید هاست برای وردپرس که باید به آن دقت ویژه داشته باشید برخورداری از Raid است. در این مدل اطلاعات سایت شما به صورت همزمان در دو هارد ذخیره خواهد شد و اگر به دلایل مختلف اطلاعات یکی از هاردها از بین رفت، اطلاعات را در هارد دوم ذخیره داشته باشید.

 

اطلاع از تعداد سایت میزبانی در سرور هاست

اگر از هاست اشتراکی استفاده می‌کنید با کمک از راهنمای انتخاب هاست وردپرس باید بدانید اگر مصرف منابع در حد بالایی قرار گیرد ممکن است از حالت عادی خارج شود و سایت شما نیز down بشود و با افت سرعت مواجه شوید. پس اگر میزبان سرور به شکل غیراستاندارد سرورها را کانفیگ کند باعث افت شدید در سرعت و اختلال سایت‌ها می‌شود.

 

دارا بودن وب سرور LiteSpeed

لایت اسپید با دارا بودن ویژگی‌هایی مثل سرعت بالا و امنیت بی‌نظیر یک بستر استثنایی برای افزایش امنیت PHP است با نصب راحت و رابط کاربری خاص، امنیت بالا را برای شما پدید می‌آورد. LiteSpeed با عملکرد خاص خود سبب افزایش سیستم عامل وب می‌شود و با کم‌ترین میزان استفاده از حافظه می‌تواند جوابگوی کاربران زیادی باشد. همچنین لایت اسپید با تکنولوژی هوشمند خود می‌تواند IP که درخواست زیادی ارسال می‌کنند را بلاک کرده و امنیت را افزایش دهد.

 

راهنمای خرید هاست برای وردپرس

 

انواع ساختار هاست وردپرس

با کمی دقت در راهنمای انتخاب هاست وردپرس و شناخت انواع هاست وردپرس می‌توانید هاست پرسرعت وردپرس را انتخاب کنید و از سرعت بالا و امنیت بی‌نظیر سایت خود لذت ببرید. انواع مختلف هاست می‌تواند پاسخگوی نیازهای مختلف باشد به همین دلیل اطلاع دقیق از آن بسیار ضروری و مهم به‌شمار می‌رود:

  1. هاست اشتراکی چندین وب‌سایت بر روی یک سرور مشترک قرار داده می‌شود و قیمت پایینی دارد. هاست اشتراکی برای سایت‌های کوچک تا متوسط با ترافیک متوسط مثل سایت شخصی یا سایت تازه تاسیس مناسب است.
  2. هاست اختصاصی یکی از بهترین انواع هاست است که به صورت کاملا اختصاصی به یک سایت اختصاص داده می‌شود که برای وب‌سایت‌های بزرگ با ترافیک بالا مثل دیجی کالا و خانومی مناسب است.
  3. هاست نیمه اختصاصی نیز مانند هاست اشتراکی میزبان چندین سایت است اما با تعداد بسیار محدود ظرفیت دارد. این نوع هاست سرعت بهتری نسبت به اشتراکی دارد و برای سایت خبری یا سازمان‌ها انتخابی مناسب است.
  4. سرور مجازی نیز نوع دیگر از انواع هاست است که به علت سرعت قابل قبول خود برای سایت‌های پردانلود گزینه‌ای ایده‌آل شناخته می‌شود. 

 

مزایایی که بهترین هاست برای سایت فروشگاهی با خود به همراه دارد


انتخاب بهترین هاست برای سایت فروشگاهی سبب بهره‌مندی از ویژگی‌هایی مثل عملکرد بالا، امنیت قوی و سرعت بهینه خواهید شد که در ادامه توضیح بیشتری داده شده است:

  • هاست با سرورهای قدرتمند و منابع کافی به وب‌سایت اجازه می‌دهد تا با سرعت بالا عمل کند.
  • بهترین هاست برای سایت فروشگاهی باید امکان افزایش منابع به تناسب رشد ترافیک و فروش را فراهم کند.
  • سایت فروشگاهی به پشتیبانی ۲۴/۷ نیاز دارد تا در هر لحظه و در صورت بروز مشکل فنی بتوان جهت رفع آن تلاش کرد. همچنین کاربر اگر با مشکلات پرداخت یا سایر مسائل رو به رو شد باید پشتیبانی فوری فراهم شود.
  • در سایت‌های فروشگاهی نیاز به پایگاه داده‌های قوی و کارآمد دارید تا اطلاعات محصولات، مشتریان و سفارشات به درستی مدیریت شود.
  • بهترین هاست وردپرس باید با استفاده از SSL  رمزنگاری شوند تا اطلاعات حساس مشتریان به درستی حفظ و محفوظ بماند.
  • هنگام خرید هاست مناسب باید از وجود پشتیبانی تکنولوژی‌های لازم و ابزارهایی که برای فروشگاه آنلاین ضروری است مانند پرداخت آنلاین، افزونه‌های فروشگاهی و... اطمینان حاصل کنید.
  • راهنمای انتخاب هاست وردپرس به شما کمک می‌کند با استفاده از CDN سبب بهبود سرعت بارگذاری صفحات شوید و به کاهش فشار بر روی سرور اصلی کمک کنید.
  • امکان بکاپ‌های منظم از دیگر مزایای بهترین هاست وردپرس است که وجود آن بسیار حیاتی می‌باشد.

 

ویژگی بهترین هاست وردپرس

 

معرفی بهترین هاستینگ برای وردپرس

برای جلوگیری از دیدن پیام پهنای باند شما به پایان رسیده و هاست شما به حالت ساسپند درآمده است باید بهترین هاست برای وردپرس را از شرکت‌های معتبر تهیه کنید تا ضمن سرعت بالا از پشتیبانی 24 نیز بهره‌مند باشید در ادامه بهترین شرکت هاستینگ برای وردپرس را ادامه خواهیم کرد:

 

دیدگاه شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید مدیر سایت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.