مشاوره برندینگ توسط مشاور برندینگ باتجربه

مشاوره برندینگ (Branding consulting) باید توسط مشاور برندینگ (Branding consultant) با تجربه انجام شود. در نظر داشته باشید سطح تجربه مشاور تاثیر بسیار زیادی در نحوه مشاوره به شما خواهد داشت. به همین دلیل است که در هنگام دریافت مشاوره دقت داشته باشید که از چه شخصی مشاوره دریافت می کنید زیرا یک تصمیم درست یا غلط می تواند کسب و کار شما را از ارتقا دهد یا آن را با خاک یکسان کند. به همین دلیل است که می گوییم مشاور برندینگ در پیشرفت کسب و کار شما نقش بسیار مهمی را ایفا می کند. در ادامه همراه ما باشید تا به شما بگوییم یک مشاور خوب و یا یک جلسه مشاوره برندینگ مناسب باید چه ویژگی هایی داشته باشد.

تماس با ما

07136273861 - 0901 383 0480

دریافت مشاوره برندینگ

دریافت خدمات برندینگ

دریافت مشاوره برندینگ

برای شروع کسب و کار باید بتوانیم مزایای خدمات یا محصولات خود را به گوش مخاطبان برسانیم. برای این منظور نیاز به برند سازی دارید؛ اما در نظر داشته باشید که فعالیت برند سازی یکی از مهم ترین و البته سخت ترین مواردی است که باید حتما توسط فرد متخصص انجام شود. با یک مشاوره برند سازی درست و بهینه شما می توانید کسب و کار خود را به راحتی در ذهن مخاطب جای دهید. این موضوع که در کجا با چه هزینه ای و با چه اولویتی تبلیغات کنید و شروع به برند سازی کنید از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. اما به راستی یک جلسه مشاوره برندینگ خوب باید چه مشخصاتی داشته باشد و مشاور برندینگ شما باید چه خصوصیاتی داشته باشد تا بتوانید با اعتماد کامل مسب و کار خود را به دست مشاور بسپارید.

خصوصیات جلسه مشاوره برندینگ

در جلسات مشاوره برندینگ قبل از هر چیز باید کسب و کار شما به صورت دقیق مورد بررسی قرار گیرد. خصوصیات و مزایای کسب و کارتان شناسایی شود، رقبایتان شناسایی شود و مزایای رقیب هایتان نسبت شما به طور کامل مورد بررسی قرار گیرد. یک جلسه مشاوره برندینگ خوب باید به گونه ای باشد که کسب و کار شما را به خوبی تحلیل کند و نیاز مخاطبان شما شناسایی شود.

تا زمانی که نیاز مخاطب را نشناسید نمی توانید خدمات یا محصولات خود را هر چقدر باکیفیت و ضروری باشد را به مخاطب بفروشید. توجه داشته باشید که در جلسه مشاوره ابتدا شما صحبت می کنید و خصوصیات خدمات خود را شرح می دهید و در نهایت این مشاور شماست که باید به شما مشاوره دهد با توجه به بودجه ای که دارید در برای تبلیغات تان با چه بودجه ای و در محا سرمایه گذاری کنید.

مشاور برندینگ باید چه ویژگی هایی داشته باشد؟

مشاور برندینگ باید قدرت تحلیل کسب و کار شما را داشته باشد و با ذهن بازی که دارد باید بتواند ایده های خلاقانه ای به شما بدهد. مشاور برندینگ قبل از هر چیز باید به صورت کامل بر روی محصولات یا خدمات شما تسلط کافی داشته باشد تا بتواند به شما بگوید کدام روش تبلیغاتی باعث می شود حجم بیشتری از مخاطبان را به سمت کسب و کار شما بکشاند.

با پیشروی در کسب و کار خود، برندسازی می تواند پایه و اساس مستحکمی را برای کسب و کارتان ایجاد کند. به زبان ساده، برندسازی فقط طراحی یک لوگو نیست. برای مشاغل کوچک، جذب و حفظ مشتریان وفادار بسیار مهم است، برندسازی یک مسیر روشن برای حرکت رو به جلو به کسب و کارها ارائه ‌می‌دهد. در تمامی مراحل برندینگ حضور یک مشاور با تجربه که بتوانید در صورت لزوم به او مراجعه کنید، امری ضروری است. یک مشاور برندینگ بررسی می کند که محصولات و خدمات شما مطابق با ماموریت و اهداف برند شما باشد. اگر در مورد برندسازی سوالی دارید، می توانید بصورت رایگان مشاوره دریافت کنید.

Branding

سایر خدمات شرکت زئوس

سئو و بهینه سازی سایت

بعد از اینکه طراحی سایت شما به اتمام رسید برای اینکه بتوانید در نتایج برتر گوگل ظاهر شوید باید از خدمات سئو و بهینه سازی سایت کمک بگیرید تا سایت شما در گوگل نیز معرفی و مورد بازدید قرار گیرد.

طراحی سایت

اولین قدم برای دیده شدن در دنیای مجازی داشتن یک سایت خوب و بهینه است. در واقع اولین مکانی که کاربر برای آشنایی با کسب و کار شما مراجعه می کند وب سایت شماست. به همین دلیل است که می گوییم طراحی سایت از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است.

تولید محتوا

از دیگر خدماتی که در شرکت زئوس ارائه می شود می توان به تولید محتوای مفید و تخصصی در حوزه کسب و کار شما اشاره داشت. ارائه اخبار صحیح به مخاطبان از اهمیت زیادی برخوردار است. پس تولید محتوا را دست کم نگیرید.

عکاسی صنعتی

اینکه بتوانید محصولات خود را به خوبی و به درستی در معرض بازدید عموم قرار دهید باید عکس مناسبی از محصول را داشته باشید. به همین دلیل است که عکاسی صنعتی به شما پیشنهاد می شود. زیرا عکس با کیفیت تاثیر مستقیمی در فروش محصولات دارد.

دیجیتال مارکتینگ

اصلی ترین قسمت تبلیغات یا بهتر است بگوییم مادر تمامی تبلیغات، دیجیتال مارکتینگ است. دیجیتال مارکتینگ به شما کمک می کند بودجه و زمان خود را به درستی در حوزه تبلیغات خرج کنید. پس دیجیتال مارکتینگ را حتما در لیست موارد اجرایی خود قرار دهید.

طراحی لوگو

یکی از مهم ترین اقدامات که باید در ابتدای فعالیت های تبلیغاتی انجام دهید داشتن لوگو حرفه ای است. ما در شرکت زئوس این کار را برای شما انجام می دهیم و یک هویت بصری خوبی را به شما ارائه می دهیم.


مشخصات برند قوی چیست؟

یک برند قوی باید بتواند دید مثبتی از محصولات و خدمات شما در نگاه بیننده بگذارد. از لوگو، طرح، مکان تبلیغات و تمامی مواردی که در جلسات مشاوره برندینگ باید به آن پرداخته شود. در واقع یک برند سازی حرفه ای باید به گونه ای باشد که سریع و در کوتاه ترین زمان ممکن در ذهن محاطب جای بگیرد. از آن مهم تر اینکه برند قوی باید بتواند در بازار پرتلاطم امروزی جای خود را در پر رنگ کند و مخاطبان را به سمت خود بکشاند. از جمله مشخصات یک برند قوی می توان به موارد زیر اشاره داشت:
یک برند قوی به محصول و خدمات شما ارزش می افزاید.
برندینگ قوی شما را از رقبا متمایز کرده و به شما کمک می کند تا به رسمیت برسید و انتظارات را برای مشتریان روشن می کند.
یک برند قوی نکته کلیدی در برجسته کردن تضاد بین آنچه می توانید ارائه دهید و آنچه در حال حاضر در بازار وجود دارد است.
برندسازی قوی و موثر، با جایگاه سازی در ذهن مخاطب شخصیت منحصر به فرد خود را شکل می دهد.
با برند قوی کسب و کار خود را رشد دهید، مشتریان بیشتری به دست آورید و رقبای خود را شکست دهید.

همین امروز برند قوی خود را بسازید

با دریافت خدمات برندینگ از شرکت زئوس و ایجاد یک برند مستحکم، شما به عنوان یک حرفه‌ای به دیگران معرفی خواهید شد. بی شک! اگر نشان دهید که کار یا محصولاتی با کیفیت بالا تولید می‌کنید، مشتریان به احتمال زیاد برای آنچه ارائه می کنید ارزش قائل هستند و بهای بالاتری برای آن می پردازند.

طراحی برند بوک Brand Book در شیراز

طراحی برند بوک به مشتریان و کارکنان شما کمک می کند تا آنچه را که می خواهید برای مخاطبان خود به تصویر بکشید به وضوح درک کنند. برند بوک مجموعه ای از دستورالعمل هایی است که هویت برند شما را تعریف و کنترل می کند و همچنین به عنوان راهنمای سبک بیزنس شما نیز شناخته می شود. برندبوک های طراحی شده در زئوس تمامی اطلاعات از هویت بصری و طراحی لوگوی شرکت گرفته تا بیانیه ماموریت، ارزشهای اصلی و حتی لحن برند، را ارائه میدهند. هدف اصلی از طراحی برندبوک در شیراز (Brand Book) نشان دادن و توضیح هویت، مأموریت، سبک بصری و ارزشهای اصلی برند شما است. مادامی که اولین نسخه را طراحی کردید، بسته به اینکه برند شما چگونه تکامل مییابد، میتوانید هر 5 تا 7 سال یکبار آن را دوباره ارزیابی کنید.

Benefits of branding

مزایای برندینگ در شیراز

افزایش اعتبار کسب و کار

داشتن یک برند تثبیت شده و شناخته شده، شما را مانند یک متخصص جلوه می دهد.

افزایش حس وفاداری در مشتریان

یک برند خوب، یک کسب و کار را ارتقا می دهد و باعث شناخت و وفاداری مشتریانش می‌شود. در حقیقت، مشتریان جذب برندهایی می شوند که ارزش های مشابهی با ذهنیت آنها دارند.

بازگشت مشتریان قبلی

اگر آنچه که برندتان وعده می‌دهد را انجام دهید، مشتریانتان شما را به یاد خواهند آورد. مشتریان و مخاطبان شما می‌توانند بهترین شکل بازاریابی باشند. اگر در آینده به خدمات یا محصولات شما نیاز پیدا کنند، ابتدا به شما فکر خواهند کرد و به احتمال زیاد شما را به دوستان خود معرفی خواهند کرد.

جذب مشتریان ایده آل

مردم با برندهایی ارتباط برقرار می کنند که با آنان ارزش‌های مشابهی دارند. اگر برند شما به وضوح نشان دهنده کسب و کار شما باشد، احتمال اینکه افراد مناسب را جذب کنید بیشتر خواهد بود. به عنوان مثال، اگر شما یک کسب و کار گران قیمت و لوکس دارید و می خواهید مشتری پردرآمدتری جذب کنید، باید با برند شما در یک راستا باشد.

افزایش انگیزه در کارمندان

بسیاری از کارمندان به چیزی بیش از کار نیاز دارند، آنها به کاری نیاز دارند که به آن عشق بورزند و با آن هم‌راستا شوند. یک شرکت با برند قوی به ایجاد تعهد کارمندان کمک می‌کند. وقتی کارمندان رسالت یک کسب و کار و دلیل وجود آن را درک ‌کنند، به احتمال زیاد احساس غرور می‌کنند و برای رسیدن به اهدافی که صاحب کسب و کار تعیین کرده است در یک مسیر تلاش می‌کنند.

خلق مشتریان جدید

یک برند قوی، اثرات مثبت زیادی بر جامعه هدف داشته و آنان را با شما هم‌دل می‌کند؛ چرا که در طول این فرآیند، آن‌ها احساس آشنایی و صمیمیت بیشتری با شما خواهند داشت. پس از ثبت برند، تبلیغات و بازاریابی دهان به دهان تبدیل به یکی از منابع درآمدی مهم برای شما خواهند شد.

اهمیت دیجیتال برندینگ چیست؟

برخلاف دیجیتال مارکتینگ ، دیجیتال برندینگ به معنای خلق ارتباط بین مصرف‌کننده و محصولات یا سرویس‌هایی است که تحویل داده می‌شوند. بنابراین با ابزارهای دیجیتال برندینگ، برند شما در دنیای واقعی شناخته ‌می‌شود. به طور خلاصه، هدف دیجیتال برندینگ لزوما افزایش فروش نیست، بلکه دیجیتال برندینگ به دنبال افزایش آگاهی، تصویر و سبک برند است؛ کارهایی که در بلند مدت باعث افزایش وفاداری مشتری ‌می‌شود.


تفاوت دیجیتال برندینگ و دیجیتال مارکتینگ

دیجیتال مارکتینگ براساس کیفیت یک محصول یا سرویس، آن را تبلیغ ‌می‌کند. در حالی که دیجیتال برندینگ کمی دقیق‌تر و جزئی‌تر است. در دیجیتال برندینگ به جای اینکه روی یک محصول خاص تمرکز کنیم، ارزش‌های برجسته شرکت را بیان ‌می‌کند. زمانی که یک محصول تغییر ‌می‌کند یا جایگزین ‌می‌شود، برندینگ همواره ثابت ‌می‌کند. زمانی که مشتری محصولی را می‌خرد، برند در ذهن مشتری می‌ماند. در حالی که دیجیتال مارکتینگ به جذب مشتری می‌پردازد.


آموزش برندیگ در شیراز

مقالات بیشتر
مفتخریـم به همکـاری بـا شمـا

09368630989 - 09120924548

سفارش پروژه

برای اطلاع از براورد هزینه زمان اجرا و نحوه اجرا با ما تماس بگیرید

سوالات متداول


asdas